Saturday, April 17, 2010

takziah

ya ALLAh.
aku super duper surprised gile thp dewa.
aku bru je hbis dinner td.
nga cas henset, tetibe lgu prom queen aka ringtone
henset aku ble tgah dicas brkumandang.
aik, no sape lak ni???
xpe, aku angkat gak.

caller: hello miza, ni raihanah jumingan ni.
aku: ha??sape??
caller:raihanah jumingan....ko taw x, ayah wani meninggal.
aku:ape?sape?? wani??
caller:ye, wanie dahlan..
aku:innalillahiwainnailaihirajiun. serious ke ni?? wanie dahlan??sbb ape??
caller:iye...sbb uzur..aku cme nk inform kt ko je ni..doakn die ye..
aku:ha..ook..tenkiu. *speechless*

takziah wani sekeluarga.aku tumpang sdeyh..
aku terkejut sgt.
sbb td bru je dgr cite yg achik spin meninggal sbb xciden.
sori wanie..aku xdpt nk bwat pape utk ko..
hope ko tabah mnghadapi ujian ALLAH ni..
smoge arwah dicucuri rahmat ALLAH swt.amin...

semua org yg hidup pasti akn menemui ajal.cme xtahu bile.
kite haruslah sntiase bersedia.

No comments:

Post a Comment